Актуелно

Дан школе

230px-BorivojeПриредбом у матичној школи у Крупњу ученици и наставници са гостима прославили су 22. децембар, Дан школе. Основна школа „Боривоје Ж. Милојевић“ име је добила по Боривоју Ж. Милојевићу, познатом и у свету признатом географу, антропогеографу, регионалном географу, професору универзитета, почасном докору универзитета у Греноблу и Прагу, члану САНУ, који је учио основну школу у Крупњу од 1892-1896.године.

ФОТО ГАЛЕРИЈА

Презентација пројекта „Где има дима има и ватре“

20181115_125308У петак, 14.12.2018. године у просторијама наше школе презентовани су резултати пројекта „Где има дима има и ватре“. Реализација пројекта почела је након обуке Пројектна настава у функцији образовања и васпитања ученика основног образовања и васпитања за смањење ризика од елементарних непогода, која је реализована у октобру у  школи. Носилац пројекта је  Савез учитеља Републике Србије уз подршку Уницефа, а у сарадњи са Каритасом, Канцеларијом за управљање јавним улагањем, МПНТР, МУП. Пројекат се базира на пројектној настави у образовном систему.

У реалацију пројекта су укључени ученици 1. и 4. разреда. Циљ пројекта  је оспособљавање ученика за правилно понашање и поступање у случају пожара.Пројекат је реалузован кроз часове редовне наставе (Свет око нас, Природа и друштво, Српски језик, Ликовна култура) , пројектне наставе   и часове слободних активности.Пројекат је отворен загонеткама, ребусима и презентацијом.

Након отварања пројекта уследило је предавање о пожару- представник Сектора за ванредне ситуације Општине Крупањ и посета ватрогасној станици (разговор са ватрогасцима и показна вежба). Ученици су имали прилику да виде шта све чини опрему ватрогасца, на који начин се гаси пожар. Кроз разговор са ватрогасцима упознати су и са начинима гашења ватре у зависности од материјала који гори.20181212_131001

Након ових активности ученици су подељени у групе- свака група је  имала задатак да направи пано за једну од датих тема. За први разред су  биле предвиђене следеће теме -Пожар у природи, Пожар у кући, Пожар у школи и Пожар у стамбеној згрди. Ученици 1. разреда имају задатак да напишу како може да настане пожар у кући, стану, школи и у природи и како они треба да се понашају у случају пожара.

За ученике четвртог  разреда су  биле предвиђене теме: На који начин се може запалити ватра, Како различити материјали реагују на ватру, Начин гашења ватре у зависности од врсте запаљених материјала- у израду овог  паноа укључен је и родитељ   ватрогасац и Превенција од настанку пожара20181212_150659 (1)

Ученици су проналазили материјал, припремали илустрације, договарали се о раду и уследило је сређивање података и помоћ ученицима у изради паноа.

Након завршетка паноа и анализе насталих продуката почеле су припреме за представљање пројекта- израда флајера.

Да бисмо проверили усвојеност знања ученик учесника пројекта о реализовној теми осмислили смо   радионицу Како поступати у случају пожара- рад у групама –заједно раде ученици 1. и 4. разреда.

Уследила је презентација пројекта. У холу школе  су окупљени ученици од 1. до 4. разреда. Свака група ( 1. и 4. разред) је презентовала свој рад. Подељени су флајери ученицима. А након тога је у  школи демонстрирано како треба реаговати у случају пожара где су ученици 4. разреда изводили своје млађе другаре прваке из својих учионица.

Ученици су били веома задовољни оваквим начином рада. Сви сматрају да су научили доста и да би  у случају пожара знали како треба да реагују. Учитељи, носиоци пројекта, су такође били задовољни реализованим пројектом. Ученици су били веома заинтересовани и активни. Продукти њиховог рада показују колико су били активни, као и знања која су стекли током пројекта. Посебно је било занимљиво како су успешно сарађивали ученици првог и четвртог разреда. Настојаћемо да и у будућим пројектима остваримо још бољу сарадњу.

Као продукт пројекта настало је 12 паноа, велики број флајера и фотографија, презентација.

Партнерства у реализацији пројекта оставено је са ватрогасцима, ватрогасним  домом, Сектором за ванредне ситуације Општине Крупањ, школом и родитељима.

ФОТО ГАЛЕРИЈА

Учитељица Весна Лазаревић

Посета 12. међународном Фестивалу науке у Београду

20181130_131053Фестивал науке је један од пет највећих научних фестивала у Европи, а на регионалном нивоу најмасовнија и најзначајнија годишња научна манифестација.

Овогодишњи фестивал се одржава под слоганом ,,Земља будућности“, а сврха му је да на један занимљив, нови и пре свега интерактиван начин, представи, објасни и промовише науку и научне феномене.

Ученици наше школе су 30.новембра 2018. године у пратњи наставница Јелене Петровић20181130_114233 и Јасмине Милутиновић, посетили ову манифестацију. 45 ученика седмог и осмог разреда је имало прилику да испрате разне интерактивне поставке и дечије радионице , као и да се упусте у најразличитије научне авантуре: Како покренути авион енергијом Сунца; Напуни се енергијом и покрени свет; Шта све може један угљеник; Од хране до молекула…

Посебну пажњу је привукла поставка ЕКСПЕРТИНЕЈЏЕРИ, где су кроз игру и науку, школарци из целе Србије имали прилично оригинална и иновативна решења за бројне проблеме.

Наставница Јасмина Милутиновић

ФОТО ГАЛЕРИЈА

Турнир у стоном тенису

20181204_134605У уторак 04. 12. 2018. године одржан је  школски турнир у стоном тенису, који су заједнички организовали Спортски савез општине Крупањ, ОШ „Боривоје Ж. Милојевић“ и наставници физичког васпитања. На такмичењу је наступило око 120 ученика подељених у категорије од 5. до 8. разреда. После узбудљивих квалификационих мечева дошло се и до финалних у којима су победили они најбољи. За освајаче прва три места обезбеђене су медаље и дипломе.fb_img_15439317556983427

Спортски савез општине Крупањ захваљује се свим ученицима који су узели учешће на такмичењу и уједно их обавештава да ће и у наредној години бити још више школских спортских такмичења.

ФОТО ГАЛЕРИЈА

Акредитовани семинари и реализација

20181124_124051Наставници наше школе  у сарадњи са Центаром за стручно усавршавање Шабац акредитовали су два семинара за наредне три школске године:
  1. Задаци у настави математике и њихова улога у формирању математичког мишљења, каталошки број 364, област- математика, К1, П3 ;

 Аутори и реализатори семинара су:

Весна Лазаревић, специјалиста методике наставе математике, професор разредне наставе, ОШ Боривоје Ж. Милојевић“, Крупањ

Данка Пајић, професор разредне наставе, ОШ Боривоје Ж. Милојевић,Крупањ

  1. Поступци вредновања у функцији даљег учења, каталошки број 542, област- општа питања наставе, К2, П3 ;

Аутори и реализатори семинара су:

Љиљана Ковачевић, Професор разредне наставе, „Боривоје Ж.Милојевић“, Крупањ

Славица Крстић, Професор разредне наставе, „Боривоје Ж.Милојевић“. Крупањ

Нела Синђелић, Дипомирани школски психолог-педагог, Основна школа „Боривоје Ж.Милојевић“, Крупањ.

Током новембра и децембра, реализовани су први семинари.

24.новембар 2018. године

Поступци вредновања у функцији даљег учења, Бела Црква

24.новембар 2018. године

Задаци у настави математике и њихова улога у формирању математичког мишљења, Центаром за стручно усавршавање Шабац

1.децембар 2018. године

Поступци вредновања у функцији даљег учења, Центаром за стручно усавршавање Шабац

ФОТО ГАЛЕРИЈА

image_pdfimage_print
Zoom in Regular Zoom out
март 2019.
П У С Ч П С Н
« јан    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031