Monthly Archives: март 2020

Чврсто, течно, гасовито; Особине течности;

Прочитајте лекцију „Вода и друге течности“, коју можете пронаћи у уџбенику Природе и друштва, на страни 95, 96. и 97.

Особине по којима се течности разликују су: ПРОВИДНОСТ, ГУСТИНА И СПОСОБНОСТ ДА РАСТВАРАЈУ ДРУГЕ МАТЕРИЈЕ.

Уочи које течности имају већу, а које мању густину?

Ко су растварачи, а како настају раствори?

Да би проверио колико си савладао  или савладала градиво, уради тест.

Кликни на линк!

                                                                                                          ⇓

ТЕСТ

Након урађеног теста иди на опцију ПРОСЛЕДИа потом можеш видети број освојених бодова и евентуалне грешке.

Глаголи

 

Лице и број глагола

 1.Повежи сваки глагол са њему одговарајућим лицем и бројем.

Певам                       друго лице множине

Спавате                      треће лице једнине

Учи                             прво лице једнине

2.Промени глагол НОСИТИ  у свим лицима једнине и множине.

           једнина              множина
1.      лице
2.      лице
3.      лице

3.Напиши следеће реченице у:

1) другом лицу множине.      Ја свирам гитару.

_______________________________________

  2) другом лицу једнине.     Сањамо лепе снове.

_________________________________________

  1. Напиши у ком лицу и броју су написани следећи глаголи:

Купује            __________________________

Једемо__________________________

Слушаш__________________________

5.Напиши реченице тако да:

 а) глагол ЛЕТЕТИ  буде у трећем лицу једнине

_______________________________________________________

б) глагол ЗАЛИВАТИ буде у првом лицу множине

_______________________________________________________

 

 

Једначине са дељењем

  Једначине са непознатим дељеником

Х :   9  =  67

Х =  67 •    9

Х  =  603

ПР: 603 : 9 = 67

Непознати дељеник добијамо када делилац и количник помножимо.

54 :    Х   =  9

Х  =  54   :   9

Х  =   6

ПР:  54  :   6 =  9

Непознати делилац добијамо када дељеник поделимо са количником.

Задаци:

1)Уради у свеску први и пети  задатак из Уџбеника на страни 90.

2)Уочи и препиши у свеску поступак решавања једначине   Х  :  4  +  17  =  88, дат испод 3. задатка.

3)Реши у свеску шести задатак из уџбеника не преписујући текст.

 

Врсте реченица по значењу и облику ; Бајка „Кројач и див“

  1. Напиши две обавештајне реченице, које ће бити повезане са бајком  „Кројач и див“.
  2. Препиши из бајке  три упитне и две узвичне реченице.
  3. Шта је прво див заповедио кројачу? Пронађи ту реченицу и препиши је.
  4. Следеће реченице напиши у одричном облику:

Кројач је имао своју кројачку радњу.

Див је био страшан и зао.

Кројач је тражио од дива да му да плату.

Див се плашио свега и свакога.

Кројач је био вредан и снажан.

Python – гранање

image_pdfimage_print
Zoom in Regular Zoom out

Избор писма

март 2020.
П У С Ч П С Н
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031